Lorem ipsum: Lorem ipsum dolor sit amet

Qualimo.pl

Automatyzujemy badanie, analizujemy dane, tworzymy informacje.

Zbieranie danych

Jak zbieramy dane

Proces monitoringu satysfakcji klientów rozpoczyna się na etapie pozyskania danych od Twoich klientów. Nasz system umożliwia łatwe i zorganizowane pozyskiwanie danych od klienta , dokładne targetowanie badania oraz wyeliminowanie czynnika ludzkiego.



Automatyzacja

Technologia Qualimo nie pozwala na jakiekolwiek zniekształcenie informacji o kliencie przez osoby trzecie. Cały proces jest w pełni zautomatyzowany. Dostarczamy informacje w czasie rzeczywistym oraz redukujemy liczbę pośredników.



Klient w centrum

To klient opowiada o swoich emocjach związanych z kontaktem z marką. Dbamy o Twojego klienta dostarczając mu rozwiązań jakich oczekuje - przyjaznych, prostych w obsłudze i przejrzystych. 



Integracja

System Qualimo staje się częścią Twojej firmy, służąc jej i będąc narzędziem realizacji celów strategicznych. Integracja sił z systemami wewnętrznymi pozwala na uzupełnienie danych firmy o rzetelne i zawsze aktualne dane na temat jakości relacji z klientami.



Wieloźródłowość

Monitorujemy Twoich klientów bez względu na kanał‚ z jakiego korzystają podczas kontaktu z firmą. Obsługujemy wszystkie kanały kontaktu - Internet, telefon, email czy wizyta osobista. Z nami zbierasz odpowiednie dane.

Dowiedz sie, jak monitorowac customer experience swoich klientów

Monitorujemy Twoich klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.