Lorem ipsum: Lorem ipsum dolor sit amet

Qualimo

Monitorujemy Twoich klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu

Co robimy

Dlaczego powinieneś monitorować satysfakcję klientów

Rozwój firmy oznacza potrzebę nie tylko pozyskiwania nowych klientów, ale też utrzymanie obecnych. Dlatego niezbędne jest stałe monitorowanie wszystkich wskaźników, które mogą wpłynąć na ocenę produktu, a w konsekwencji na lojalność wobec marki.



Lojalność

Badania naukowe pokazują, że głównym czynnikiem wpływającym na kolejny zakup produktu Twojej marki ma zadowolenie z poprzedniego kontaktu z nią. To ono przyczynia się w największej mierze do budowy zdrowego i długofalowego związku konsumenta z marką.




Reputacja

Strategia komunikacji firmy obejmuje obraz idealnej formy kontaktu z klientem. Takiej, która zapewni mu niepowtarzalne doświadczenie marki będące fundamentem budowy jej reputacji. Firma nie ma jednak pełnej i ciągłej kontroli nad tym jak klienci doświadczają marki na co dzień w punktach kontaktu. 




Wartość firmy

Inwestycja w satysfakcję klienta buduje wartość firmy w dwojaki sposób. W pierwszym kroku zwiększa zwrot z zadowolonego klienta. W drugim zaś przynosi dodatkowe dochody z tytułu sprzedaży produktów jego rodzinie, przyjaciołom, znajomym i wszystkim innym osobom, którym przekaże on pozytywne informacje o marce.




Pełen obraz

Pozwalamy spojrzeć na Twoją organizację oczami klienta - w każdym miejscu, w każdym czasie, w każdej sytuacji. Jest to unikalna wiedza pozwalająca podejmować odpowiednie decyzje i szybko je weryfikować.

Dowiedz sie, jak monitorowac customer experience swoich klientów

Monitorujemy Twoich klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.